-
BRIDGE
TA KONTAKT VED INTERESSE. Hver mandag kl. 15.00-17.00. Vi har frivillige verter som setter sammen bord. Passer både for nybegynnere og viderekommende.
ADVOKATVAKT
Advokatvakten er tilstede i Bærum Frivilligsentral i Elias Smiths vei 7 i Sandvika, på torsdager fra kl. 16.30 til kl. 18.30.Trenger du juridisk hjelp?
Medlemmer av Den Norske Advokatforening hjelper deg med juridisk rådgivning i inntil 30 min. Har du behov for advokatbistand utover en halv time, vil du bli henvist videre på vanlige vilkår.
Kun personlig oppmøte. Ingen forhåndsbestilling. Siste oppmøte senest kl. 17.30. Advokatvakten tar ikke mot telefonhenvendelser. Våre frivillige tar deg i mot og tilrettelegger for advokatvakten.
Ved stort oppmøte kan det oppstå ventetid. Derfor har vi kølappsystem. Når kølapp er delt ut sitter man inne og venter på tur.
Du får best utbytte av et besøk på Advokatvakten dersom du har forberedt deg godt. Skriv gjerne ned spørsmålene dine på forhånd. Lag også gjerne en oversikt over saken din der alle viktige hendelser er skrevet ned og datert i riktig rekkefølge. Ta med brev og dokumenter som du mener er viktig for saken din.
Det er Bærum Frivilligsentral som koordinerer tilbudet. Ta kontakt med oss i vår kontortid dersom du har behov for mer informasjon.
Vi har dessverre ikke mulighet for parkering utenfor hos oss.
Del på:
-
BYGG ET KOR SAMMEN
Bli med å starte et nytt, lavterskel kor i Sandvika. Dette er et samarbeid med dirigent og sangpedagog Joakim Molander. Kurset starter 26.august og varer i 10 uker. Påmelding via QR-kode i vedlegg nedenfor. Kurset holdes hos Bærum Frivilligsentral i Elias Smiths vei 7 i Sandvika.
-
CANASTA
Spill Canasta med oss! Fredager møtes vi til Canastaspill, med smil, prat, kaffe og latter.
-
EN-TIL-EN-TJENESTEN
Vi har frivillige som kan hjelpe med å kjøre til lege, handle, skifte en lyspære, klippe gress, hjelpe med skjemaer, måke snø m.m.
-
FORELDREPRAT
Foreldreprat er samtalegruppe for alle foreldre, spesielt tilegnet innvandrerforeldre og flyktninger i regi av Stiftelsen Betanien Vi samles hver siste mandag i måned og snakker norsk.